poniedziałek, 29 lipca 2013

PRZEPRASZAM!

Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam!!!

Jestem pozbawiona internetu :C coś mi robią z siecią i nie mam jak pisać.. teraz jestem dosłownie na chwilę u wujka bo mnie wpuścił, a tak to nie mam jak tu wchodzić.. mam napisaną tylko niecałą połowę rozdziału.. yhh.. PRZEPRASZAM WAS..
Nie chcę Was tak zaniedbywać, ale to nie zależy ode mnie.. już mnie powoli szlag trafia z tym wszystkim..
OBIECUJĘ, że jak tylko odzyskam internet, to od razu pojawi się rozdział.
I OBIECUJĘ, że pojawi się do piątku, bo później wyjeżdżam na 2 tygodnie do Anglii.
Jak się okaże, że nie będę mieć internetu, to pójdę do kogokolwiek i skończę dla Was ten rozdział choćby nie wiem co! 
Kocham Was, pamiętajcie o tym. :C
I jeszcze raz przepraszam..:(

~Wasza Alexiss ♥

4 komentarze:

  1. W porządku, poczekamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, my ciebie też KOCHAMY :*<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ciebie kochamy . Spokojnie tak się mówi "jak kocha to poczeka" ja tak zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już myślałam , że skończyłas z blogiem ;8 Love XD

    OdpowiedzUsuń